Spa Hotel Běhounek Recenzie
-
Personál
94% -
Čistota
97% -
Vybavenie
94% -
Komfort
91% -
Pomer cena/kvalita
88%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :
Vladislava Šebková
jednotlivec, 12.4.2024
Hl.m.Praha
(bez písomného ohodnotenia)
Marcel Šťastný
starší pár, 30.3.2024
Středočeský kraj
(bez písomného ohodnotenia)
Anonym
starší pár, 25.3.2024
Jihomoravský kraj
Anonym
jednotlivec, 22.3.2024
Plzeňský kraj
(bez písomného ohodnotenia)
Anonym
jednotlivec, 26.2.2024
Hl.m.Praha
Ivana Pasková
jednotlivec, 29.1.2024
Hl.m.Praha
Anonym
27.1.2024
Hl.m.Praha
Roman Kozelka
jednotlivec, 26.1.2024
Středočeský kraj
(bez písomného ohodnotenia)
Anonym
starší pár, 5.12.2023
Karlovarský kraj
(bez písomného ohodnotenia)
Luděk Brabec
iná skupina, 1.12.2023
Plzeňský kraj
(bez písomného ohodnotenia)
Zuzana
29.11.2023
Plzeňský kraj
František
jednotlivec, 27.11.2023
Čeština
Milan Němec
jednotlivec, 14.11.2023
Hl.m.Praha
(bez písomného ohodnotenia)
Miluše Bisová
jednotlivec, 13.11.2023
Ústecký kraj
(bez písomného ohodnotenia)
Anonym
5.11.2023
Hl.m.Praha
(bez písomného ohodnotenia)
Anonym
starší pár, 16.10.2023
Ústecký kraj
Anonym
starší pár, 9.10.2023
Ústecký kraj
(bez písomného ohodnotenia)
Anonym
starší pár, 3.10.2023
Plzeňský kraj
Ludmila Vilímová
2.10.2023
Hl.m.Praha
(bez písomného ohodnotenia)
Markéta Příborská
starší pár, 1.10.2023
Královéhradecký kraj
děkujeme Vám za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu ohledně Vašeho nedávného pobytu v našem lázenském hotelu Běhounek.
Jsme velmi potěšeni, že jste si užili naše wellness služby, zejména koupel v radonové vodě a thajské masáže. Vaše uznání a pochvaly našich pracovníků nás velice těší, a budeme se snažit i nadále poskytovat kvalitní služby. Poděkování všem zaměstnancům s radostí předáme.
Na druhou stranu nás velmi mrzí, že jste měli problémy s teplou vodou a elektřinou ve druhém pokoji, což Váš pobyt částečně zkomplikovalo. Omlouváme se za tuto nepříjemnost, bohužel se jednalo o technickou závadu, kterou nelze okamžitě odstranit. Z tohoto důvodu jsme Vám ihned poskytli druhý pokoj, který jste měli po celou dobu Vašeho pobytu k dispozici. Jako kompenzaci jsme Vám neúčtovali cenu parkovného za celý pobyt.
Děkujeme za vaše pochopení, a doufáme, že budeme mít příležitost Vás znovu uvítat v našem hotelu.
Přejeme Vám krásný podzim a doufáme, že nám zachováte přízeň.
Management hotelu Běhounek