+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Spa Hotel Běhounek Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 228 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Vladislava Šebková

Einzelreisender, 12.4.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Marcel Šťastný

Älteres Paar, 30.3.2024

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 25.3.2024

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše bylo skvělé. Hotel Běhounek nás mile překvapil.

  • Vše bylo skvělé, milý personál, čistota, výborné jidlo a zákusky. Velký dik patři obsluze radonových koupelí, vždy to tam zářilo, nemyslím radonem, ale úsmevem ve tváři milých sestřiček. Řikali jsme, že jsou to naše sluníčka ?

  • ---

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 22.3.2024

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 26.2.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Skvělý servis a stravování.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ivana Pasková

Einzelreisender, 29.1.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Hotel znám z minulých pobytů. Jídlo formou bufetu vynikající, personál velmi ochotný, .zábavy ani jiných akcí /výletů/jsem se neúčastnila, volila jsem plavání v bazénu každý den.

  • Radonové koupele jsou zde jedinečné, masáže díky Mayerovi super,plynove injekce vždy pomohou.

  • Nelíbí se mi Jáchymov jako město,silny provoz na silnici,při vycházkách dychate vyfukove plyny.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

27.1.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Kulturu a sport nehodnotím, protože jsem to nevyužívala, ani využívat nepotřebovala. Okolí bylo bílé, zasněžené, tedy čisté. Vybavenost v okolí jsem rovněž nepotřebovala. Stačily mi procházky po okolí a po Jáchymově.

  • Líbilo se mi vše, byla jsem spokojená. Za zmínku stojí výborné jídlo.

  • Nemám co dodat.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Roman Kozelka

Einzelreisender, 26.1.2024

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 5.12.2023

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Luděk Brabec

andere Gruppe, 1.12.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Zuzana

29.11.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Dostali jsme doporučení od známých,proto jsme jeli do LH Běhounek,doporučení opravdu nelhalo. Ubytování, strava,procedury,personal vše musíme pochválit. Jenom vyšetření u pana MUDr.Štěrby se nějak nepovedlo, očekávali jsme nějaké popovídání si s panem doktorem o tom co nás trápí a co nás sem přivádí,pan MUDr. vám změří tep a tím jste u něj vyšetřeni. Je to taková ošklivá kaňka na jinak bezchybném pobytu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

František

Einzelreisender, 27.11.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vysoká kvalita ubytování, čistota. Veškeré procedury se nacházejí přímo v hotelu. Skvělé stravování. Nemám žádné výhrady, rád se vrátím znovu. F.M.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Milan Němec

Einzelreisender, 14.11.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Miluše Bisová

Einzelreisender, 13.11.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

5.11.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 16.10.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Klid a výhled z pokoje.

  • Po příjezdu nepříjemný zápach z koupelny.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 9.10.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 3.10.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Výborná kuchyně

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Ludmila Vilímová

2.10.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Markéta Příborská

Älteres Paar, 1.10.2023

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Velmi se nám líbily wellness služby, nejvíce koupel v radonové vodě a thajské masáže. Moc chválíme paní recepční z wellness zóny a thajské masérce patří velký dík. Jídlo bylo také skvělé. Bohužel nám po celou dobu pobytu v pokoji netekla teplá voda. Závada nebyla odstraněna a jiný pokoj nám nabídnut nebyl, pouze sprchování se v jiném pokoji přes půl chodby, což nám značně zpříjemňovalo a komplikovalo pobyt. V tomto pokoji druhý den ke všemu nešla elektřina, tudíž v koupelně byla tma. Tato skutečnost nám pokazila celý pobyt a místo relaxu jsme denně řešili problém s teplou vodou a nebyla nám nabídnuta ani finanční kompenzace. Manažerka hotelu nás za celou dobu pobytu.

  • Velmi se nám líbily wellness služby, nejvíce koupel v radonové vodě a thajské masáže. Moc chválíme paní recepční z wellness zóny a thajské masérce patří velký dík. Jídlo bylo také skvělé.

  • Bohužel nám po celou dobu pobytu v pokoji netekla teplá voda. Závada nebyla odstraněna a jiný pokoj nám nabídnut nebyl, pouze sprchování se v jiném pokoji přes půl chodby, což nám značně zpříjemňovalo a komplikovalo pobyt. V tomto pokoji druhý den ke všemu nešla elektřina, tudíž v koupelně byla tma. Tato skutečnost nám pokazila celý pobyt a místo relaxu jsme denně řešili problém s teplou vodou a nebyla nám nabídnuta ani finanční kompenzace.

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4
Spa Hotel Běhounek hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, paní Příborská,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu ohledně Vašeho nedávného pobytu v našem lázenském hotelu Běhounek.
Jsme velmi potěšeni, že jste si užili naše wellness služby, zejména koupel v radonové vodě a thajské masáže. Vaše uznání a pochvaly našich pracovníků nás velice těší, a budeme se snažit i nadále poskytovat kvalitní služby. Poděkování všem zaměstnancům s radostí předáme.
Na druhou stranu nás velmi mrzí, že jste měli problémy s teplou vodou a elektřinou ve druhém pokoji, což Váš pobyt částečně zkomplikovalo. Omlouváme se za tuto nepříjemnost, bohužel se jednalo o technickou závadu, kterou nelze okamžitě odstranit. Z tohoto důvodu jsme Vám ihned poskytli druhý pokoj, který jste měli po celou dobu Vašeho pobytu k dispozici. Jako kompenzaci jsme Vám neúčtovali cenu parkovného za celý pobyt.

Děkujeme za vaše pochopení, a doufáme, že budeme mít příležitost Vás znovu uvítat v našem hotelu.

Přejeme Vám krásný podzim a doufáme, že nám zachováte přízeň.
Management hotelu Běhounek